FAQ

FAQ- Frequently Asked Questions - de meest gestelde vragen

De meest gestelde vragen hebben we alvast beantwoord, vind je het antwoord op je vraag niet? Bel of mail ons we beantwoorden je vraag super snel.

Ik heb gekozen voor bezorging op een afhaalpunt maar op mijn bevestiging staat toch mijn eigen adres, klopt dat wel?

Ja dat klopt, je kunt je bestelling alleen afhalen wanneer deze op je eigen adres staat, dat is zelfs verplicht, wij versturen je pakket naar het afhaalpunt en met je huisnummer, postcode en ID kun je je bestelling afhalen.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Ja alle artikelen zijn op voorraad mits de rode uitverkocht wimpel niet getoond wordt. 

Waarom wijkt de kleur van artikel af van de foto in de webshop?

De product en sfeerfoto's van de artikelen in onze webshop komen zo goed mogelijk overeen met de kleur van het artikel. Kleurafwijkingen tussen foto en artikel kunnen ontstaan door productie batches van een artikel daarnaast bepaalt de scherminstelling van je computerscherm, mobile of tablet ook de kleur van het artikel.
Aan de getoonde kleuren kunnen geen rechten ontleend worden. 

Ik wil graag een uitverkocht /verwacht artikelen bestellen, hoe werkt dat? 

Voor de meeste artikelen geldt een maximale levertijd van 6 weken, wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, schrijf je dan per artikel in en ontvang een mail zodra het artikel weer voorradig is. Helaas is niet mogelijk om levertijd van individuele artikelen te geven, hier in geldt: geduld is een schone zaak.

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?

Het is theoretisch mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een echte winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan namelijk degene die als eerste de betaalt. 
Waarom worden de artikel die in je mandje niet gelijk voor je gereserveerd? 
Er zijn heel veel winkelende en kijkende klanten die hun mandje vullen maar nooit gaan afrekenen, het zou jammer zijn dat de artikelen in deze achtergelaten winkelmandjes allemaal als verkocht zou worden gezien. De winkelmandjes worden na een tijdje automatisch geleegd zodat de voorraad in de shop up to date blijft.

Kan ik een uitverkocht/verwacht  artikel reserveren?

Nee, reserveren kan niet maar wij houden je graag op de hoogte via de mail. Via de link bij het artikel "helaas uitverkocht, mail me zodra het artikel weer voorradig is" kun je je mailadres achterlaten en ontvang je automatisch een mailtje zodra het artikel weer voorradig is.Deze mail is ter informatie en geen reservering, je kan nu zelf bepalen om wel of niet tot een koop over te gaan.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een artikel(en) toevoegen, kan dat?

Ja, je artikelen toevoegen aan je bestelling zonder extra verzendkosten, mits de tweede bestelling op dezelfde werkdag voor 14:00 wordt geplaatst. Vrijdag, zaterdag en zondag gelden ook als dezelfde werkdag. 

Gebruik bij je tweede bestelling de bezorgmethode ophalen in Heino er worden dan geen verzendkosten berekend en vermeld bij opmerkingen het bestelnummer waar je wat aan wilt toevoegen. 

Het is niet mogelijk om verschillende bestellingen verspreid over meerdere dagen samen te voegen. 

Ik wil een bestelling afhalen, kan dat?

Ja dat zeker, kies dan bij bezorgmethode ophalen in Heino (zie ook de afbeeling hierboven), zodra de bestelling klaar ligt sturen wij je een mailtje zodat je deze kan afhalen. Afhalen kan binnen onze openingstijden, in het weekend en tijdens feestdagen is het niet mogelijk je bestelling af te halen. 
Openingstijden: elke werkdag tussen 08:30 -16:00

Ik wil graag een artikel retour zenden, hoe werkt dat?

Hier lees je alles over onze retourzendingen, wij bieden geen omruilservice.

Help mijn bestelling werd beschadigd bezorgd of mijn artikel is beschadigd bezorgd. Wat moet ik nu doen?

Zijn er vragen of opmerkingen over je bestelling mail dan naar info@psikhouvanjou.nl of bel ons 0572-700203.
Is je bestelling beschadigd? Meld dit direct aan je bezorger wanneer je verzenddoos beschadigd is en neem binnen 5 werkdagen na ontvangst ook contact met ons op.

  • een foto van het hele artikel met de beschadiging duidelijk zichtbaar 
  • een foto met daarop duidelijk zichtbaar de beschadiging 
  • een foto van de evt beschadigde doos met daarop zichtbaar de hele doos/ of koker
  • een foto van het verzendetiket welke op je bestelling zit

Na ontvangst van de gegevens nemen we binnen een werkdag contact met je op.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren, hoe doe ik dat?

Je kunt je bestelling per mail annuleren zolang er nog geen verzending van je bestelling is aangemaakt. Annuleren kan niet meer nadat de trace en trace van je bestelling gestuurd is, je bestelling zit dan al in het verzendproces.